Πύργοι Θερμής Λέσβου

Τηλ.: 22510 71301
  email: mail@gym-loutrop.les.sch.gr

Η περιοχή μας

Βασικό χαρακτηριστικό της περιοχής, οι ομώνυμοι Πύργοι που ακόμη και σήμερα εντυπωσιάζουν με την αρχιτεκτονική τους χάρη. Αυτοί ήταν οχυρές εξοχικές κατοικίες, κέντρα αγροτικών κτημάτων όπου παραθέριζαν οι εύποροι κάτοικοι της Μυτιλήνης. Εν μέσω Πύργων και δένδρων ξεπροβάλλει η Παναγιά η Τρουλωτή, ένας εξαιρετικός βυζαντινός ναός που κατά την παράδοση χτίστηκε το 803 από την αυτοκράτειρα Ειρήνη την Αθηναία. Περισσότερα »

Αναζήτηση

Είσοδος στο e-class

Π. Σ. Δ.

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Παρατηρητήριο

Ψηφιακό Σχολείο

Τα αγγεία-εκθέματα

aggeia

Τα παιδιά της Α' γυμνασίου μαζί με την καθηγήτρια ιστορίας κυρία Σαραντίδη μελέτησαν τον μινωικό και κυκλαδικό πολιτισμό. Έτσι έφτιαξαν κοσμήματα ,αγγεία από πυλό για να νιώσουν για λίγο καλλιτέχνες της εποχής εκείνης. Κάθε παιδί έφτιαξε από ένα μικρό αντικείμενο, τα οποία θα τα εκθέσουν στο τέλος της σχολικής χρονιάς μαζί με τα προγράμματα που θα έχουν πραγματοποιηθεί από άλλους μαθητές του σχολείου μας.

Διαγωνισμός ρομποτικής στο σχολείο μας

diagonismos rompotiki

Φέτος το Γυμνάσιο Π. Θερμής, αποφάσισε να πάρει μέρος για πρώτη φορά σε Πανελλήνιο διαγωνισμό ρομποτικής.Ήτανε μια από τις πρωτότυπες ιδέες του κυρίου Ιγνάτη Λασκαρίδη σε συνεργασία με τους μαθητές της Γ Γυμνασίου. Στιγμιότυπα από την παρουσίαση των ικανοτήτων του ρομπότ μπορείτε να δείτε στο σχετικό video στο youtube με τίτλο Beyond boarders rescue.

Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 2017

mfcd-832x260

Για δεύτερη χρονιά το γυμνάσιο μας πήρε μέρος στο Μ.Φ.Ψ.Δ. Φέτος συμμετείχαμε παρουσιάζοντας την εργασία ρομποτικής που έκανε η Γ' τάξη στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας. Κατά την παρουσίαση όλα πήγαν καλά και οι μαθητές κέρδισαν τα χειροκρότημα όλων.

Δείτε ΕΔΩ  το βίντεο της παρουσίασης.

Εκδρομή στην έκθεση «Το δάσος κάτω από τον δρόμο»

to dasos2 bg

Την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου επισκευτήκαμε το Επιμελητήριο Λέσβου για να δούμε την έκθεση που φιλοξενεί <<Το δάσος κάτω από τον δρόμο>> Αφορούσε τα ευρήματα που βγήκαν στην επιφάνεια κατά την διάρκεια των έργων για την δημιουργία του δρόμου Καλλονής-Σιγρίου. Μας παρουσίασαν όλη την διαδικασία από την στιγμή που ανακάλυπταν ένα εύρημα μέχρι την μεταφορά τους στο μουσείο του Σιγρίου. Η παρουσίαση τελείωσε αφήνοντας μόνο θετικές εντυπώσεις.

Η εκδρομή μας στην Αθήνα

ekdromiAthens17

Φέτος το σχολείο μας οργάνωσε μια εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα .Η εκδρομή μας διήρκεσε 3 ημέρες από τις 8 έως 11 Φεβρουαρίου .Στις 8 Φεβρουάριου όλοι ξυπνήσαμε χαράματα για να πάμε στο αεροδρόμιο .Το ταξίδι μας ήταν ομαλό χωρίς κάποιο πρόβλημα και σε μια ώρα προσγειωθήκαμε στο Ελευθέριος Βενιζέλος .Από εκεί μας παρέλαβε ένα πούλμαν που θα μας πήγαινε στο ξενοδοχείο που θα μέναμε .Μετά από λίγες ώρες ξεκούρασης έπρεπε να επισκεφτούμε το Μουσείο της Ακρόπολης οπού μας μίλησαν για την ιστορία του και είδαμε πολλά αρχαία εκθέματα .Μόλις τέλειωσε η επίσκεψη μας στο μουσείο πήγαμε σε ένα ψητοπωλείο οπού μπορέσαμε να απολαύσουμε ξεκούραστα το φαγητό μας. Αργότερα γυρίσαμε στο ξενοδοχείο μας και κοιμηθήκαμε. Την δεύτερη ημέρα το πρόγραμμα μας ήταν να επισκεφτούμε το Αττικό Πάρκο και το βραδύ να κάνουμε μια επίσκεψη στην Βουλή. Έτσι λοιπόν ετοιμαστήκαμε για την βόλτα μας. Απολαύσαμε την διαδρομή με το μετρό μέχρι τον τελικό μας προορισμό. Στο Αττικό πάρκο είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά άγρια άλλα και ήμερα ζώα. Το σπουδαιότερο και το καλύτερο ήταν η παράσταση των δελφινιών οπού εκπαιδευμένα δελφίνια από ειδικούς εκπαιδευτές μπορούσαν να κάνουν διάφορα και απίστευτα κόλπα. Πριν αποχαιρετήσουμε πλέον τους νέους μας φίλους πήραμε κάποια ενθύμια από το κατάστημα που υπήρχε εκεί. Όταν τελειώσαμε γυρίσαμε πίσω στο ξενοδοχείο και ξεκουραστήκαμε για αρκετή ώρα. Πήραμε το μέτρο για να πάμε στην Βουλή. Πριν μπούμε στο κτήριο είχαμε την ευκαιρία να δούμε την αλλαγή των ευζώνων.

Μέσα στο κτήριο της Βουλής είδαμε πολλά πράγματα από παλαιούς πρωθυπουργούς της χωράς. Είδαμε κάποιες ταινίες μικρού μήκους οπού μας έδειχναν την κατασκευή του κτηρίου και ποιοι έμειναν εκεί πριν γίνει κοινοβούλιο. Λίγο πριν αποχωρίσουμε από την Βουλή μας άφησαν να καθίσουμε στις θέσεις που κάθονται οι βουλευτές. Η επίσκεψη μας τέλειωσε. Ύστερα καθίσαμε σε μια πιτσαρία και απολαύσαμε το φαγητό μας. Για να έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε περισσότερο την Αθηνά γυρίσαμε με τα πόδια στο ξενοδοχείο μας. Η τρίτη και η τελευταία μέρα μας στην Αθηνά ξημέρωσε όλη ετοιμαστήκαμε για το τελευταίο μας πρωινό. Ξεκινήσαμε λοιπόν να πάμε στο Αστεροσκοπείο με το πούλμαν που μας παρέλαβε. Στο Αστεροσκοπείο είχαμε την ευκαιρία να δούμε τον Ήλιο από ένα ιδικό τηλεσκόπιο. Ένας ευγενικός κύριος μας μίλησε για όλα όσα υπαρχών στο διάστημα και στο τέλος είδαμε μια ταινία που αφορούσε την δημιουργία των αστεριών και των ήλιων στο σύμπαν. Έχοντας όλα αυτά στο μυαλό μας επισκευτήκαμε το Πλανητάριο οπού και εκεί παρακολουθήσαμε και εκεί μια ταινία η όποια μας μιλούσε και αυτή για τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος. Φύγαμε λοιπόν από το Πλανητάριο και σταματήσαμε στα McDonald's οπού φάγαμε και ξεκουραστήκαμε. Ο επόμενος προορισμός ήταν τοMALL. Ήμασταν πολλοί ενθουσιασμένοι διότι είχαμε άπλετο χρόνο να κάνουμε ότι θέλουμε έτσι λοιπόν ψωνίσαμε παίξαμε και διασκεδάσαμε όμως έφτασε η ώρα να φύγουμε και να πάμε στο Ελευθέριος Βενιζέλος για να γυρίσουμε πίσω. Μπήκαμε λοιπόν στο αεροπλάνο και γύρισα πίσω. Όλοι οι γονείς περίμεναν το παιδί τους με χαρά και με ανακούφιση. Όλο αυτό το ταξίδι θα μας μήνη αξέχαστο και ελπίζω του χρόνου να ξαναπάμε ένα μικρό ταξίδι σε κάποιον άλλον προορισμό.

Γυμνάσιο Λουτρόπολης Θερμής                                                                                                                                                      Powered by Laskaridis I.®

Copyright © 2014. All Rights Reserved.