Ενημέρωση για την Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, μαθητών/-τριών για το σχολικό έτος 2020 - 2021
Στο συννημένο αρχείο θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με την Ενημέρωση για την Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, μαθητών/-τριών για το σχολικό έτος 2020 - 2021.
Οι μαθητές και μαθήτριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2020 – 2021, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-eggrafes στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από τη 18 η Ιουνίου 2020 και ώρα 09:00 έως και τη 2η Ιουλίου 2020 και ώρα 23:59.
Υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2020-2021
Στο συνημμένο έγγραφο θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τις αιτήσεις για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2020-2021. Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 20 Ιουνίου 2020.
Πρόγραμμα μαθημάτων από 18/05
Πατώντας στον σύνδεσμο, μπορείτε να βρείτε το σχολικό πρόγραμμα που θα ισχύει από 18/05.
Ανακοίνωση σχετικά με την επαναλειτουργία του σχολείου
Τμήμα Α1 Ομάδα 1: Άγκο Νικολέτα μέχρι Καμπάνη Χρύσα
Τμήμα Α1 Ομάδα 2: Κομνηνάκης Ευστράτιος μέχρι Μαμάκου Δέσποινα
Τμήμα Α2 Ομάδα 1: Μέτσι Εργκίτα μέχρι Ρουμελιώτη Κατερίνα
Τμήμα Α2 Ομάδα 2: Σάλτας Ευστράτιος μέχρι Χατζημανωλάκης Αλέξανδρος
Τμήμα Β1 Ομάδα 1: Άγκο Μιχαέλα μέχρι Ζαφειριάδης Σταύρος
Τμήμα Β1 Ομάδα 2: Θωμάι Έρλιντ μέχρι Κιτσικούδη Φαίδρα
Τμήμα Β2 Ομάδα 1: Κόμλου Θεοδώρα μέχρι Πετράς Χαράλαμπος
Τμήμα Β2 Ομάδα 2: Στονίκου Μιχαέλα μέχρι Χατζημανωλάκη Ελεάννα
Τάξη Γ' Ομάδα 1: Ανδρικού Μαρία μέχρι Κολουμαργέτου Ανδρονίκη
Τάξη Γ' Ομάδα 2: Κομνηνάκη Ανδρονίκη-Ραφαηλία μέχρι Χατζησάββα Σοφία
Πρόγραμμα σύγχρονης διδασκαλίας
Πατώντας στον σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το ωρολόγιο πρόγραμμα σύγχρονης διδασκαλίας και αντίστοιχα το πρόγραμμα του τμήματος ένταξης. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψης της πλατφόρμας Webex και είναι ανεξάρτητο από την ασύγχρονη διδασκαλία μέσω e-class.
Μαθήματα γίνονται μέχρι την Μεγάλη Τετάρτη 15 Απριλίου και ξεκινούν πάλι από Δευτέρα 27 Απριλίου.
Παρακάτω θα βρείτε συνδέσμους για τις ηλεκτρονικές τάξεις Webex του σχολείου:
Βεράκη Δήμητρα: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/mimmy_06
Βουλγαρέλλης Αντώνης: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/antonios181020
Γεωργέλλη Ευαγγελία: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/rafpits
Γεωργίου Ευριδίκη: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/euridikig
Καρύβαλης Ιωακείμ: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/ioakimkarivalis
Σαμπατακάκη Αγγελική: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/angelikisamp
Σαραντίδη Μαρία: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/mariasarantidi
Χατζηλάμπρου Χρυσόστομος: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/xryxatz7
Μήνυμα του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου προς τους μαθητές των σχολείων
Αγαπητοί μαθητές,
Ένα μεγάλο πρόβλημα προέκυψε και στη χώρα μας, αναπόφευκτα αφού ο ιός έχει προσβάλει το σύνολο σχεδόν των χωρών της γης.
Η πρόβλεψη και η προφύλαξη αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για να αποφύγουμε τις δυσάρεστες συνέπειες σε δικούς μας ανθρώπους, σε συγγενείς φίλους και γνωστούς, αφού είναι σαφές ότι τα νεαρά σε ηλικία άτομα, δεν κινδυνεύουν τα ίδια, αλλά οι ευαίσθητες ομάδες, δηλ. ηλικιωμένοι ή/και άτομα με προβλήματα υγείας.
Η επιλογή της αναστολής λειτουργίας των Σχολείων, δεν έγινε για να «κάνουμε διακοπές» οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, αλλά ακριβώς για να αποφύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις, τις ομαδικές συναθροίσεις, την επαφή με πιθανό φορέα του ιού και την παραπέρα μετάδοσή του, έστω και χωρίς να το θέλουμε.
Θα μπορούσαμε λοιπόν αξιοποιώντας και τις νέες τεχνολογίες, που όλοι μας με επιδεξιότητα χειριζόμαστε, να χρησιμοποιήσουμε όλα τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά εργαλεία, για την επικοινωνία με τους φίλους, με τους γνωστούς, αλλά και με το Σχολείο, με το οποίο δεν πρέπει να χάσουμε την επαφή σ αυτό το διάστημα.
Οι Διευθυντές των Σχολείων βρίσκονται στη θέση τους για να διευκολύνουν όσους από εσάς χρειάζονται οποιαδήποτε πληροφορία και βοήθεια. Ακόμα και την διάθεση, σε μεμονωμένες περιπτώσεις των Η/Υ. Οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε επαφή με τα Σχολεία, ώστε αν κάποιος μαθητής ζητήσει οποιαδήποτε διευκρίνιση και βοήθεια να μπορεί να την έχει.
Προτείνουμε λοιπόν να μείνετε στα σπίτια σας όσο περισσότερο χρόνο μπορείτε, να κάνετε επαναλήψεις στα μαθήματα που σας αρέσουν και να αξιοποιήσετε τα διαθέσιμα μέσα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και δραστηριοτήτων. Το διάβασμα ενός καλού λογοτεχνικού βιβλίου θα ήταν μια πολύ καλή πρόταση.
Κλείνοντας θέλουμε να σας παρακαλέσουμε να συζητήσετε με τους γονείς σας και να τους πείσετε κι αυτούς για την αναγκαιότητα της πρόληψης και της προφύλαξης.
Ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά και ότι γρήγορα θα επανέλθουμε όλοι στους κανονικούς ρυθμούς και σεις μέσα σ' αυτή τη συγκυρία θα δείξετε την υπευθυνότητά και την αποφασιστικότητα σας. Και αυτή η δυσκολία, θα ατσαλώσει τον χαρακτήρα σας και θα αποδείξει την αξία σας, σαν ευαίσθητα και υπεύθυνα νέα μέλη της κοινωνίας.
Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να παρακολουθείτε τις εξελίξεις και τις νέες οδηγίες τόσο μέσα από τον δικτυακό τόπο του Σχολείου σας, όσο και από την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου: http://www.dideles.gr
Ο Δ/ΝΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΠΙΩΤΑΣ
ΦΥΣΙΚΟΣ – ΠΕΡΙΒ. ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΟΣ,MSc.
Οδηγίες από τον Ε.Ο.Δ.Υ. για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι
Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι από τον Ε.Ο.Δ.Υ. στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα - 11 Μαρτίου 2020
- Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες, κινηματογράφοι)
- Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
- Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
- Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning)
- Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
- Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα
- Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα
- Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος
- Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)
- Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης
- Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με ιατρό ή με τον ΕΟΔΥ.
Σχολικοί αγώνες βόλλεϋ 2019/20
Την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019 το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από μία ομάδα 11 παιδιών (9 κορίτσια, 2 αγόρια) στους σχολικούς αγώνες βόλλεϋ του σχολικού έτους 2019/20. Τα παιδιά είχαν αξιόλογη επίδοση, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση, μα -πάνω απ’ όλα- έμαθαν τι σημαίνει «ευ ζην» και «ευ αγωνίζεσθαι». Ένα μεγάλο μπράβο στους αθλητές μας!
Διάκριση μαθητριών του Γυμνασίου Θερμής σε λογοτεχνικό διαγωνισμό
Τρείς μαθήτριες του Γυμνασίου Θερμής, με τα καλογραμμένα διηγήματά τους, κατάφεραν να ξεχωρίσουν και να αποσπάσουν διθυραμβικές κριτικές. Στη μια εκ των δύο μάλιστα απονεμήθηκε το πρώτο βραβείο της διοργάνωσης.
Με αφορμή τον 7ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό του Ιδρύματος «Αικατερίνη Λασκαρίδη» η μαθήτρια της Α΄ τάξης του Γυμνασίου Θερμής, Ερμιόνη Γιαβρίμη σύνθεσε ένα διήγημα με τίτλο «Ο παππούς μου ο Σόκιαλης» και κατάφερε να διακριθεί και να αποσπάσει την πρώτη θέση στο Διαγωνισμό. Πρόκειται για διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2018-2019 όταν η μαθήτρια φοιτούσε στην Α΄ τάξη. Έμπνευσή της ήταν η ιστορία ζωής του πρό-προπάππου της, ο οποίος βίωσε τη μικρασιατική καταστροφή και έπειτα έζησε στο νησί της Λέσβου. Οι κριτικοί του διαγωνισμού ενθουσιάστηκαν, ιδιαίτερα με το τέλος του διηγήματος.
Διάκριση έλαβε και η μαθήτρια της Β’ τάξης του Γυμνασίου Θερμής, Τζωρτζή Αδαμαντία, η οποία έγραψε ένα διήγημα για το οποίο αφορμή στάθηκε εκκαθάριση στα ιστορικά αρχεία του δημοτικού σχολείου όπου βρέθηκαν πολλά ιστορικά στοιχεία. Ο προβληματισμός της μαθήτριας την οδήγησε στον παππού της ο οποίος επίσης είχε αποφοιτήσει από το δημοτικό σχολείο Θερμής. Στο διήγημα εξιστορούνται αναμνήσεις του παππού και βιώματά του από τη μικρασιατική καταστροφή.
Ευχόμαστε το ταλέντο των τριών μαθητριών στη συγγραφή να εκφράζεται πάντα με αυτόν τον όμορφο τρόπο και έτσι να διαπρέπουν σε όλους τους τομείς που αγαπούν. Θερμά συγχαρητήρια από όλο τον σύλλογο διδασκόντων.
Η τρίτη διάκριση έγινε στον 38ο Πανελλήνιο/66ο Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό « Ο πολιτισμός ως πεδίο συμφιλίωσης» και αφορά τη μαθήτρια Αμάντα Κρέκος. Στο διήγημά της, η μαθήτρια εξιστορεί τις σχέσεις της στο πολυπολιτισμικό περιβάλλον του ξενοδοχείου, όπου εργάζονται οι γονείς της. Εκεί διαφαίνονται οι σχέσεις της με άλλα παιδιά που προέρχονται από διαφορετικές χώρες καθώς και η γνωριμία της με τη μεγάλη συγγραφέα Άλκη Ζέη.